Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет и Цени за Съединител?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет и Цени за Съединител?!

    Колеги какви са цените на Подсилените съеденители понеже мисля да си купя такъв, защото колата има ремап и ще сменям съеденителя и съм чел че не е зле да се сложи подсилен макар и нищо да не ми говори какво точно представлява и има ли смисъл от такъв ако разликата е 100лв отгоре примерно. Ако някой е запознат моля да каже. Поздрави
    П.С КОЛАТА Е 145 1.9ЖТД

  • #2
    притискателя е по як ... и уж държи повече нютони а в твоя случай си е добре да сложиш такъв .. И все пак не прибързвай нека и знаещите да кажат
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #3
      От този каталог http://www.schaeffler.com/remotemedi...e_en_fr_es.pdf можеш да видиш съединители на LUK където за нашие модел е 624 3007 00 , мисля че този който е за 2.4JTD , пасва и на 1.9 , тоест номер 624 3008 00 . И до колкото знам в ценово отношение е по евтин от Valeo-то с 100-200 лева . Нека и по-знаещите споделят мнение все пак.
      Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
      Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

      Comment


      • #4
        Добре за какви цени говорим струва един Подсилен съеденител...долу горе, на мене ми стана ясно че точна цена не мога да получа ама поне ориентировъчно..Ако ще струва 1000лв да си го държат..ПРИМЕРНО

        Comment


        • #5
          Ми незнам , но май Valeoto e към 600 ... има хора във форума които се занимават с това , те да кажат
          Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
          Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

          Comment


          • #6
            ако няма да сменяш турбини, дюзи и да правиш силов тунинг близък до 300 коня, зимаи си каквото дават по каталог "евтинко" и не се занимаваи с глупости!!! Какъвто и ремап да ти е направен, купето е леко и нютоните не са много че да пребоксуваш съединителя
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #7
              Ми малко е спорен въпроса за след ремап при дизелите... нютоните значително се повишават и определено се отразява на живота на съединителя.
              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                Ми малко е спорен въпроса за след ремап при дизелите... нютоните значително се повишават и определено се отразява на живота на съединителя.
                купето е сравнително леко и нютоните на 1.9 жтд не са чак толкова големи че да се притеснява от ремапа, тоя съединител се монтира и на 166 2.4 жтд ти си направи сметка какъв запас има
                146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                Comment


                • #9
                  Незнам НО проблема е не е че боксува а че от 1900 до 2300 оборота като и дам пълна газ колата тресе адски много докато стигне 2400-2500 оборота и там спира.. и от там си правя изводи че е съеденител...Даже веднъж като и бях дал така газ почна да вие нещо адски силно...щом от друга кола да ме чуят приятели в движение със пусната музика..Незнам от какво може да е.. дали пък съеденителя си е наред и нещо скоростната кутия прави този проблем...П.С Това тресене го прави на по високите скорости 3,4 и 5.. понеже по бавно си вдига оборотите което е нормално ..

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                    Незнам НО проблема е не е че боксува а че от 1900 до 2300 оборота като и дам пълна газ колата тресе адски много докато стигне 2400-2500 оборота и там спира.. и от там си правя изводи че е съеденител...Даже веднъж като и бях дал така газ почна да вие нещо адски силно...щом от друга кола да ме чуят приятели в движение със пусната музика..Незнам от какво може да е.. дали пък съеденителя си е наред и нещо скоростната кутия прави този проблем...П.С Това тресене го прави на по високите скорости 3,4 и 5.. понеже по бавно си вдига оборотите което е нормално ..
                    Колега и аз го имах същия проблем преди и като махнах "хубавия" чип който ми бяха направили и се оправи

                    Comment


                    • #11
                      Разбирам Колега, но въпроса не е да махна чипа, а да отстраня проблема и точно това се опитвам да разбера..от къде идва..Ти знаеш ли при теб от къде беше..Явно е настроена така че в тея обороти да пуска повече нафта, но сигурно пуска прекалено много и се товари нещо: я скоростна кутия я съеденител незнам и аз какво..И точно това се опитвам да разбера, защото рано или късно според мен ще стане беля...Колата се тресе цялата имам чувството че ще хвъркне двигателя..обаче не вярвам да е от него ами нещо по тая система..Не мога да го обесня с думи проблема ,но според мен не е малък..а да си махам чипа не мисля понеже със чип вече ми се струва бавничка..Аз знам как да я карам че да не тресе между тези обороти натискам плавно газта докато не мине 2500 след това няма проблеми.. но тея оборти са най комерсиални за всяка кола 1800-2400/500, но като я кара някой друг веднага идва проблема което е нормално все пак аз съм свикнал на колата понеже е моя и я карам най-често аз..Моля ако в момента Тонов, Мордохай Или БоБо четат темата да си кажат мнението от какво може да бъде, почти 100% съм сигурен че не е от съеденителя (предвид това което се изписа и това което колата прави) не буксува въобще, а тресе яко! ПОЗДРАВИ!!
                      Last edited by vankichaaaa; d.m.y г., 19:43.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                        Разбирам Колега, но въпроса не е да махна чипа, а да отстраня проблема и точно това се опитвам да разбера..от къде идва..Ти знаеш ли при теб от къде беше..Явно е настроена така че в тея обороти да пуска повече нафта, но сигурно пуска прекалено много и се товари нещо: я скоростна кутия я съеденител незнам и аз какво..И точно това се опитвам да разбера, защото рано или късно според мен ще стане беля...Колата се тресе цялата имам чувството че ще хвъркне двигателя..обаче не вярвам да е от него ами нещо по тая система..Не мога да го обесня с думи проблема ,но според мен не е малък..а да си махам чипа не мисля понеже със чип вече ми се струва бавничка..Аз знам как да я карам че да не тресе между тези обороти натискам плавно газта докато не мине 2500 след това няма проблеми.. но тея оборти са най комерсиални за всяка кола 1800-2400/500, но като я кара някой друг веднага идва проблема което е нормално все пак аз съм свикнал на колата понеже е моя и я карам най-често аз..Моля ако в момента Тонов, Мордохай Или БоБо четат темата да си кажат мнението от какво може да бъде, почти 100% съм сигурен че не е от съеденителя (предвид това което се изписа и това което колата прави) не буксува въобще, а тресе яко! ПОЗДРАВИ!!
                        колега "чипа" ти е кофти квото се сетиш по колата да смениш (със стокови не спортни) пак ще прави така
                        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                        Comment


                        • #13
                          Възможно е..Абсолютният ПАС съм, ако разбирах нямаше да да пусна тази тема във форума..Благодаря за отговорите колега, сигурно наистина е така, Но въпреки това ми се иска да чуя и Мнението На Тонов, Мордохай И Бобо макар и на сляпо във форума, може да са се сблъсквали с такъв проблем..

                          Comment


                          • #14
                            Точно тоя диапазон на обороти който си посочил, съответства на зоната с максимален въртящ момент. Обикновено тресенето е от приплъзващ съединител.

                            "Чипът" обикновено вдига въртящия момент с 30-ина процента и стоковите части може и да не издържат.

                            Това е моето мнение
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Един вид ако е съеденител трябва да си купя подсилен както и бях посочил отначало в темата? Благодаря ти за мнението колега, лошото обаче е че сигурно и да се отвори съеденителя не е сигурно дали ще се разбере дали именно от съеденителя идва проблема..

                              Comment

                              Working...
                              X